Oklejanie samochodów ciężarowych to dobre wykorzystanie własnych wielkoformatowych nośników reklamy.
Samochody ciężarowe z zabudową typu naczepa, kontener, izoterma lub duży blaszak to zwykle duże powierzchnie boczne i tylna.
Firmy którym zależy na dobrej promocji swojej marki, produktu lub usługi skrzętnie to wykorzystują i zlecają oklejanie samochodów ciężarowych. W ten sposób uzyskują własną sieć mobilnych billboardów reklamowych. Są to wielkoformatowe nośniki reklamowe bez opłat za wynajem 🙂
Oklejanie samochodów ciężarowych, cena?
Warto przeanalizować bilans kosztów i korzyści wynikających z wykonania reklamy na samochodach ciężarowych. Nie jest to łatwe bo na sumę kosztów składa się wiele elementów takich jak:
- Dobry projekt graficzny, który musi w czytelny i efektowny sposób pokazać cel reklamy. Jednocześnie powinien zachować zgodność z wypracowana identyfikacją wizualną.
- Zakres oklejenia samochodów ciężarowych, czyli wykorzystanie 100% powierzchni samochodu, czy tylko jego część. Wynika to projektu graficznego i technologii wykonania grafiki. Tańsze jest wycinanie elementów z kolorowej folii, a droższe to wydruki zabezpieczone ochronnym laminatem foliowym UV.
- Trwałość reklamy to dobór odpowiednie jakości folii i jakość jej aplikacji. Zwykłe folie, krótkookresowe są tanie ale nie nadają do długiej eksploatacji w trudnych warunkach drogowych. Tanie oklejanie samochodów ciężarowych z dużymi płaskimi powierzchniami może się okazać bardzo drogie. Natomiast dobra praktyka w branży potwierdza, że optymalne koszty uzyskujemy stosując folie polimerowe dedykowane do aplikacji na samochodach. Są oczywiście jeszcze inne, długookresowe długookresowe folie wylewane, dedykowane do oklejania samochodów, ale jej polecamy na powierzchnie z przetłoczeniami i wyobleniami. Jakość aplikacji to wynik pracy ludzi z odpowiednią wiedzą i doświadczeniem, trzeba to zlecić fachowcom.
W wyborze optymalnej formy oklejania samochodów ciężarowych w Twoje firmie pomogą Ci nasi specjaliści.
Jesteśmy do twojej dyspozycji, czekamy na kontakt.
Wspólnie omówimy koncepcję reklamy, określimy zakres robót i oszacujemy koszty.