Czy jest możliwe oklejanie po naprawach blacharskich i lakierniczych?
Tak ale, w trakcie oklejania samochodu musimy zachować szczególną uwagę. Fabryczny lakier na samochodzie znakomicie przywiera do karoserii i jego oklejanie nie stanowi żadnego zagrożenia. Doświadczenie potwierdza, że nie można tego samego powiedzieć o kolejnych warstwach lakieru po naprawach.
Oklejanie po naprawach blacharskich i lakierniczych wymaga szczególnej ostrożności!
Folia to materiał bardzo elastyczny, dzięki czemu dobrze dostosowuje się do oklejanych powierzchni. Jednak mimo wszystko nie jest w stanie ukryć wszystkich mankamentów, takich jak wgłębienia, większe rysy itp. Nie ma także pewności, że na uszkodzonym podłożu utrzyma się ona tak samo dobrze, jak w przypadku aplikacji na równą, nienaruszoną powierzchnię lakieru fabrycznego.
Na życzenie Klienta wykonamy oklejanie po naprawach blacharskich i lakierniczych samochodu, jednak w ich przypadku nie możemy udzielić pełnej gwarancji – folia może odkleić się pomimo naszych najlepszych starań nawet razem z nowym lakierem.
Trzeba wykonać test oklejania!
Przed oklejaniem samochodu po naprawach blacharskich i lakierniczych powinno się wykonywać test przywierania folii do lakieru oraz jego trwałości i odporność na odrywanie razem z folią! Prosty test polega na naklejeniu kawałka folii w wybranym miejscu lakierowanego samochodu. Następnie zdecydowane usuwanie folii z samochodu to sprawdzian jakości lakieru. Trzeba pilnie obserwować zachowanie lakieru. Jeśli lakier oderwie się razem z folią to lepiej nie ryzykować oklejania.
Lakier fabryczny zdecydowanie mocniej przywiera do karoserii niż lakiery nanoszone po naprawach blacharskich i lakierniczych.
UWAGA!
O wykonaniu wszelkich naprawach blacharskich i lakierniczych należy nas powiadomić! W trakcie aplikacji musimy zachować szczególną ostrożność. Powtórnie lakierowane elementy są narażone na uszkodzenie w podczas aplikacji lub usuwania folii.